• Stiri
  • Analiza
  • Opinii
  • Interviu
  • Eveniment
  • Tehnic
    • Tehnic
    • Print digital
    • Gravare
    • Neon&Light
    • Semne
    • Serigrafie
Log In
  • Abonamente
  • Contact

  • Stiri
  • Analiza
  • Opinii
  • Interviu
  • Eveniment
  • Tehnic
    • Print digital
    • Gravare
    • Neon&Light
    • Semne
    • Serigrafie
HomeInterviuAm invatat sa fim nu numai parteneri de afaceri, ci si o adevarata familie

Am invatat sa fim nu numai parteneri de afaceri, ci si o adevarata familie

În urmă cu 13 ani, doi tineri puneau bazele unui mic atelier de producție, fără ca vreunul dintre ei să aibă cunoștințe în domeniul industriei publicitare. Cristian Balea, managing partner la Balper Media,
a studiat la Universitatea Nationala de Muzică Bucuresti iar din 1993 face parte din Orchestra Națională Radio. Tiberiu Dumitrescu a jucat baschet de performanță la unul dintre cele mai mari cluburi din România.

  • martie 22, 2018
  • 0 comments
  • Revista Universign
  • 0

Doi ani mai târziu li s-a alăturat Monica Drăguț, care ocupase până atunci funcția de director de producție la una dintre cele mai mari companii de media din România. În zece ani, cei trei antreprenori au reușit să transforme Balper Media dintr-un atelier de producție într-una dintre cele mai importante companii de producție publicitară din România. Secretul lor? Munca în echipă, respectul și prietenia sinceră pe care și-o poartă: „Functionam ca un grup format din doua societati : Joint Media Advertising vinde ceea ce produce Balper Media .Aceaste doua rme dau randament și pot exista numai în această formulă. Dacă unul dintre noi va dori să se retragă din companie, putem punem lacătul pe tot. Fiecare are rolul lui bine stabilit, motiv pentru care totul se desfășoară în perfectă armonie. În toți acești ani, am învățat
să fim nu numai parteneri de afaceri, ci și o adevărată familie, alături de echipa noastră de 20 de persoane”, ne-a mărturisit Monica Drăguț.
Criza financiară instaurată în urmă cu un deceniu a reprezentat un moment de răscruce și pentru cei trei antreprenori. Ei au fost nevoiți să facă o alegere grea: să închida businessul sau să facă tot posibilul să se dezvolte. Au ales să riște și au deschis o linie de creditare de 200.000 de euro, bani pe care
i-au investit în utilaje: „Am adus un echipament din SUA, apoi au urmat altele. Ne-am dezvoltat încet, dar sigur. Una dintre cele mai importante achiziții a fost făcută în 2015, atunci când am cumpărat de la Leykom o imprimantă ultraperformantă, Vutek H2000 PRO, cu care am făcut o treabă excelentă. Acum, în 2018, ne putem lăuda cu un portofoliu format din clienți foarte mari la nivel național”, spune Cristian Balea.

Investiție de jumătate de milion de euro, la începutul anului 2018
Planul de afaceri pentru acest an al rmei Balper Media include nu numai dezvoltarea pe plan național, ci și intrarea pe piața industriei publicitare din Europa. Pentru a face față cerințelor exigente ale pieței europene, cei trei antreprenori au achiziționat un nou echipament, EFI, în valoare de peste jumătate de million de euro, cu cerneală UV si 8 culori, precum și o rezoluție de 1200 dpi a capetelor: „Evoluția companiei înseamnă tehnologie nouă, producție de cea mai înaltă calitate. De aceea, am ales să investim în permanență pro tul, întotdeauna în echipamente ultra-performante. Ultima achiziție este un EFI VUTEk LX 3 PRO, o imprimantă hibrid de ultimă generație, care printează pe materiale exibile în rolă și materiale rigide,
transparente sau colorate, pe lemn sau metal, sticla, PVC sau carton.”

Respectul pentru parteneri, cheia succesului companiei!
Atunci când vine vorba despre partenerii de afaceri, Monica Drăgut se mândește cu faptul că a reușit de-a lungul acestor ani să câștige colaborări pe termen nedeterminat. Tehnologiile de ultimă generație ale printerelor digitale achiziționate de la Leykom, certificările europene și, nu în ultimul rând, calitatea serviciilor oferite, au asigurat companiei un portofoliu impresionant de clienți și o creștere anuală a volumului afacerilor cu două cifre procentuale: „Mulți dintre clienții de acum ne sunt alături încă de la începuturi. Ne-au rămas aproape pentru că i-am tratat pe toți cu seriozitate. Fiecare comandă, oricât de mică a fost, am încercat să o lucrăm ca la carte. Produsul executat impecabil este cea mai bună reclamă pe care și-o poate face o companie. Acesta a fost politica noastră. Și cu furnizorii noștri avem același tip de relație, iar cel mai bun exemplu este Leykom. De la ei am achiziționat o mare parte din echipamente, tocmai pentru că am primit de fiecare dată consilierea necesară, am avut în permanență ajutor tehnic specializat și am fost tratați cu respect și onestitate”, ne-a mai spus Monica Drăguț.

Investiții substanțiale, pentru servicii de cea mai bună calitate
Viitorul sună bine pentru cei trei antreprenori. Și-au stabilit obiectivele pentru anul acesta si vor sa dubleze cifra de afaceri obținută în 2017:”Nu ne oprim aici cu investițiile. Avem în plan achizitionarea unor echipamente de finisare. Astfel, ne dorim să extindem gama de servicii oferite și să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri. Prin achiziționarea echipamentelor, nu vom mai externaliza anumite proiecte, ci vom executa în interior toate etapele producției lucrărilor”, susține Cristian Balea.

Share this

FacebookTwitterGooglePinterest
RedditTumblr

Konica Minolta lansează seria AccurioPress C3080

  • martie 21, 2018
  • 0 comments

Breaking news în lumea imprimării: HP anunță prima...

  • martie 22, 2018
  • 0 comments

Related Posts

0 comments
Interviu

Parteneriatul cu Hewlett Packard înseamnă ieșirea din zona de confort

0 comments
AnalizaInterviu

Printul 3D oferă libertate

0 comments
DiverseEvenimentInterviuProducători

Elettrograf a devenit reprezentant pentru cel mai mare producător de adezivi-baton din Europa

0 comments
Interviu

“Sper ca noua generație de antreprenori să gândească investiția în print pe termen mai lung și nu ca pe o afacere de moment.”

Tags

  • balper
  • efi vutek
  • leykom
  • monica dragut

Leave a Reply Anulează răspunsul

Do not miss

0 comments
Interviu

Parteneriatul cu Hewlett Packard înseamnă ieșirea din zona de confort

Publicitate

Despre USIGN

Revista USIGN este o publicație care apare din 2004, cu conținut orientat către comunicarea vizuală și abordează subiecte din zona tehnicilor de imprimare digitală și a producției de elemente de semnnalistică.

RSS Oportunități

  • Vand copiator multifunctional laser Minolta Bizhub C454e
  • Vand imprimanta sublimare Epson Photo 1500W A3
  • VAND ATELIER PRODUCTIE PUBLICITARA
  • Imprimanta outdoor challenger
  • Set acesorii de facut litere volumetrice

Rubrici

  • Abonamente
  • Anunturi
  • Contact

Statistici

  • 810comments
  • 2806articole
  • 0users

Cel mai citite

  •  
    Concursul de colantare auto Algernon 2016...
    129 Shares
  •  
    ProfiPrint preia integral Randder...
    124 Shares
  •  
    Tranzacţia anului: EcoPack şi EcoPaper, achiziţionate cu 208 milioa...
    123 Shares
Copyright (c) 2017 Semantika Publishing
Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Trimite mesajul tău

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Subiectul

Mesaj